2014年7月21日月曜日

四万十リトリート

行ってきましたよ〜
クニ先生の四万十リトリート!!
スタッフとしては初参加。

今年も県外各地から沢山の人が来てくれて、
はるばる高知までやってきてくれて
本当に嬉しい限りです。

最終日の今日はヨガセッションにも参加させてもらいました。

別れ際、みんなの笑顔と涙が忘れられない。
なんとも心温まる週末でした。
参加して良かった。

クニ先生はじめ、
リトリートに関わった全てのみなさま。
本当にありがとうございました。
またお会いしましょう。

1 件のコメント:

  1. Howdy outstanding website! Does running a blog similar to this take a great deal of work?
    I have virtually no expertise in coding but I was hoping to start my own blog in the near future.
    Anyway, if you have any suggestions or techniques for new blog owners please
    share. I know this is off topic nevertheless I just needed to ask.
    Thank you!

    Check out my page how to get rid of chipmunks

    返信削除